هُرمِ زِمِستان

همهمه...

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

یه وقتایی دلم میخاد داد بزنم...

یه جوری که همه ی دنیا بشنون...

یه جوری ک سقف آسمون بلرزه...

با همه ی وجودم داد بزنم "تمومش کنین!"

و یهویی همه ی دنیا فرو بره توو یه سکوت سنگین...

همینجوری توو سکوت یه کم همدیگه رو نگاه کنیم...


بعدش؟؟؟

ازونجایی ک آدمیزادیم...احتمالا دوباره ب زندگی قبلیمون ادامه میدیم...

بدون ذره ای تغییر!

غرق میشیم توو همهمه ای ک خودمون ساختیمش...

۱۱ ۰
توی کل روز همش به همینافکرمیکنی؟
ب خیلی چیزا فک میکنم!
ولی ب نت دسترسی ندارم همش! :دی
اون لحظه فکرم اینجوری بود! :دی

چطو مگه؟
اوهوم 
همه دوست دارن داد بزن :)
منم مث همه :)
ولی من اگه دنیا بایسته، از اونجایی که آدمم شروع میکنم تا حدِ توانم، به تغییر دادانش.
ولی تصور کردم، حالِ خوبیه، دنیا بایسته حتی برای یک ثانیه، برای یک چشم به هم زدن.
وقتی هم که تو صورتم نگاه کنه یکی بزنم تو صورتش بگم اینم برای تمام وقتایی که دلم ازت گرفت 😁💪

ایول!!
تغییرش بده پس :)
من پشتتم... ^_^
:(((
یه هیونگی داریم ک همیشه ازمون میخاد بخندیم...آراممونه...خیلی دوسش داریم ^_^
بخند هیونگ :)
شما این کار رو بکن، اما قطعا از مامانت کتک میخوری
😂😂😂🤦
😂😂😂
ب هر حال جوانیست و آرزوهایش! :دی
لوکیشن جذابی بود
:))
شایدم یه سری از آدما بعداز اینکه صدای داد رو شنیدن ، بعد از اینکه با صدای داد آسمون تیکه تیکه شد و ریخت رو زمین ،  بلندمیشدن ، یه نردبون میاوردن و تیکه های آسمونو مثل تیکه های پازل به هم می چسبوندن :)

البته ممکنه اون وسطا چنتا ستاره مفقودالاثر شن! بعید نیس...!
[کاملا معلومه چقد دلم پره! ن؟ :دی ]
بیگ بیگ بیگ لایک 👍👍
^_^
:)...
یه غم خفه ای توش هست که نمیدونم چجوری باید گفت درموردش
قشنگ بود..

بم سر بزن
غمش هم خفه س...هم خفه م کرده!

خوش اومدی ^_^

چشم :)
گاهی وقت ها باید داد زد تا تخلیه بشیم
میشه به جاش گریه هم کرد...
ای کاش آدم ها یه ذره زحمت تغییر دادن میدادن از جمله خودم البته :)
ای کاش میشد همه گذشت کنیم برای هم....

گذشت کردن سخته...از خود گذشتن خیلی خیلی سخت تره!
ای کاش...
تو آینه نیگا کن و لبخند بزن... لبخند منم همونجاست :)
آخه یه هیونگ چقد میتونه مهربون باشه؟! ^_^
سلااااااام نفس هیونگ خوبی یاسم؟^_^
سلووووووووووم
خوبم هیونگ :)
تو خوبی؟!
فدایت عزیزدل ^_^ خوبم منم یاسم :)))
همیشه خوب باش ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">