هُرمِ زِمِستان

...!

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

حرف برای نگفتن بسیار است...!

آنقدر که میتوانم به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا...

سکوت کنم...

Y.G.R

+اگهایشونمُرد،پسفردا(روزقیامت) نیاینگردنمنوبگیریناا! (قاعدتانمیتوننیقهیمنوبگیرن...یهکفنهدیگه! یقهندارهکه!) خودش داره خودکشی میکنه! اینکه من نمیتونم جلوشو بگیرم و حتی سعیمم نمیکنم ک تقصیر من نیس! خیلیا این کارو کردن...خیلی از آدمای ک الان زنده‌ن و دارن کنارم زندگی میکنن و حتی گاهی با لبخند و مثلا محبت و دوستی فراوان(!) باهام رفتار میکنن ، خیلی وقت پیشا توو قلبم خودکشی کردن! منم سعی نمیکنم جلوشونو بگیرم...چرا باید این کارو بکنم؟!

++از قدیم گفتن منو سر لج ننداز! مرسی اَه!

+++اگه گفتین ناهار چی خوردم؟ هیچی؟ نه...ایندفه دیگه غذا خوردم! هرچند ک میخواستم اعتصاب غذا کنم ولی نشد لامصب! خو آدمی ک از ۵ صبح شروع میکنه ب انجام فعالیتهایی ک نیاز ب گلوکز فراوان دارد ، طبیعیه که بلخره ساعت ۲ ظهر اعتصابشو بشکنه! ب هرحال...شکستمش و بــــــــــــــازم تخم مرغ آب پز خوردم! من میدونم... مادر این جوجه ها روز قیامت میاد یقه ی نداشته ی منو میگیره...😁


++++دیشب رفتم بالا...ولی نشناختن منو! ماه فرار کرد...ستاره ها کلی سر و صدا کردن...نزدیک بود بیان پایین و منو بفرستن عالم بالا!😁 البته حقم داشتن...آدمی مث منو اگه شناختینم باس از دستش فرار کنین چ برسه ب زمانی ک هنوز نشناختین!!😁 ب هرحال...بلخره بعد از چند ماه دوری و بی معرفتی و ادای سنگا رو درآوردن و تظاهر ب بی خیالی و عاشق نشدن و عاشق نبودن ، طلسم شکست و باریدم..! البته ن مثل قدیما ، ولی خب...برای شروع خوب بود...سبک شدم و با انرژی برگشتم پایین...تا همین چند ساعت پیش سبک بودمااا...تا قبل از اینکه این آدم شروع کنه به خودکشی!

+++++این دو هفته کشت و کشتار زیاد داشتیم...بیش از پنج نفر توو قلبم خودکشی کردن ، دو سه نفری رو هم خودم سعی داشتم بکشم که عملیات با موفقیت شکست خورد! یه نفرم ازمومیخواست ک من بکشمش توو قلب یه نفر دیگه!که خداروشکر ، اونم با موفقیت شکست خورد!☺

++++++نیای نتیجه ی آزمونمو بپرسیاااا! داغان بود...ب دلایلی ک اندکی(!) از اونا رو بالا ذکر کردم!(از واژه ی "ذکر کردم" خوشم نمیاد! به "دلایل ذیل" هم همین حسو دارم...!)

+++++++خودم میدونم اون چیزایی رو ک توو نصیحتاتون میگین بهم!(با افراد نصیحت کننده ای میباشم که سیل نصیحتاشون خفم کرده!)

++++++++عجب پستی شد این پست! الان چطور به نظر میام؟


+++++++++راستی...خیلی خوشحالم از اینکه تونستم از ایشون "😁" استفاده کنم...پست گذاشتن با گوشی از این نظر خیلی راحت تره! نیازی ب اختراع انواع و اقسام شکلک با یه سری کلید محدود نیست! همینجوری حاضر و آماده هستن اینجا! 😁😁😁😁😁)

+(شمار بعلاوه ها از دستم در رف!)+آخیــــــــــــــــش! حس میکنم بعد از مدتها تونستم یه ذره دردودل کنم...خوبه دارمتون دوستان😊 اگه غلط املایی موجود بود ، به بزرگی خودتون ببخشین...پست گذاشتن با گوشی این دردسرارو هم داره دیگه😁😁

۴ ۰

شما هم پشت کنکوری هستین؟

بله😁😁
شما هم؟
من که نفهمیدم مخصوصا اولشو|:
چی بگم والا!!
اخری باید ده تا + میذاشتی 😁😁
مرسی😂😂😂
واقعا ذهنم درگیرش بود😁😁
پست خوبی بود و همچنین بانمک .

آقل منو تو قلبت نبر چون اینجور که معلومه هر کی میره بعدا کشته میشه حالا یا خودش این کارو میکنه یا تو
ممنون :)

تقصیر من نیس ک! تقصیر خودشونه!
سلآاآم شناختی ؟ همون بی قلبم برگشتم ب خودم
جیــــــــــــــــــــــــــــــغ!
خوش اومدی عزیزم...قلبت مبارک😍😍😍😍
منم غذا نمیخورم نونااااااا....
برن قدش😉
بیخود غذا نمیخوری!
بزنمت؟ مث مامانت پونصد گرمی نشیاااا....ب مامانت رفتی تو هم!:|
کلا موفق باشی:)
(آدم نمیدونه در مورد کدوم مثبت کامنت بذاره)
😂😂😂😂
کلن مرسی😉
چه خبره تو قلبتون😊
خبرای زیااادی!😊
بله🤦
تجربی
شما چطور؟ 
منم همینطور😊
فمن الله توفیق
موفق باشی
راضی هستی از درس ها
ممنون!
درساهم خوبن...سلام میرسونن!
خدا ازشون راضی باشه :دی
خدایا خدایااااااا....
شماها کی میخواین درک کنین ننه ی من اون بنده خدا نیس بابامم اون یکی بنده خدا؟؟؟
خدا مرا بکشد از دست شماها😭😭😭😭
خدایا خدایا...
تا انقلاب مهدی...از نهضت خمینی...محافظت بفرما...


همینه ک هست! :دی
ما نمیخایم بفهمیم اصن!
خدا نکنه کوشولو :)
در جواب دعای کامنت قبلیم باید بگم....
الهی ایین!!!
آیین؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخه چرا؟؟؟ من چی کار کنم یاسی؟؟؟
هیونگ...بخدا من صد برابر تو نگرانتونم...
عذاب وجدان دارم...حس میکنم همه چی تقصیر منه...
باهاش حرفیدم ولی وقتی اخلاقش اینطوری میشه هیچ کدوممون نمیتونیم بعدنشو پیش بینی کنیم...
یاسی خودت خوبی؟؟؟
نگران من نباش آرامم :)
😒😒😒😧😧😧😧😶😶😶
:(
ادا در نیار الکی :/

+کاش میفمستم این حرفا ینی چی واقعا؟؟؟
ینی حالم خوب نیس! واضحه ک :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من اصن حالتو نگفتم که این صحبتا رو گفتم :|

الان YCN میاد یه کشیده میخابونه زیر گوشم بابت اینکه چرا جای اینکه حال *** (بپاک این تیکه رو ^_^) رو بپرسی حرف خودتو زدی!!!
حا...حال...حالت خو..خوبه یا..یاسی؟؟؟ (با ترس)
چت...ش...شده؟؟؟

مدیونت میکنم اگه فکر کنی حال خودت برام مهم نیست!!😡
کدوم صحبتا عزیزم؟
بجان خودم گیجیدم پاک! :دی
یاسی عزیزم هیچی تقصیر تو نبس ... نگران نباش... باشه عزیزم
:)
همین مامان و بابای فیک من دیگه....هیعععع بیخیال شما به راه راست هدایت نمیشین عاقا😡
....
خودت خوبی حالا؟ ^_^
اتفاقا راه راست ، راه ماست...! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تخم مرغ آب پز شد غذا بچه جان؟؟؟
***** ***** ***** *** ****** *** ** *** *** ****** *** ** *** **** **** D:
حالت خوبه یاسمنم؟امروز اومدی گفتی بهم ریخته ای...
:))))))

خوب نیستم...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دنا شی!!!!!
داری درمورد چی صحبت میکنی؟؟؟؟خوشم نمیاد با *** اینطوری حرف بزنیا :\ چیو دارین از من پنهون میکنین :|
همینی ک حذفیدمو دناهم نوشته بود ، گفت بحذفمش! خخخخخخ
راجب مامان و باباشه...چی گفتی ب این بچه؟ :دی
نگفتم میاد....بفرما...[چشمک]
اینم از ycn جان :/ [شکلک حرص خورده]
کجاس؟؟
الان آن نی ک... :(
تو چرا حرص میخوری فسقلی؟ واسه پوستت خوب نیسااا! :دی
حتی اگه نگران پوستمم باشم این ycn تون میزاره مگه؟؟؟
....
نوچ نیس...
حالا تو چرا ناراحت میشی فسقلی واس پوستت خوب نیستااااا (خبیث+شیطان)
همون...اصن فقط ایشون میدونه با مکنه چجوری باس رفتار کرد!
من؟ ناراحت؟ :دی
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
😒
اههه بیخیال سکوت میکنم!
اره بهترین کاره! :/
ب مامان و بابات سلام برسون! :دی
دلم براشون یه ذره شده :(
نمیتونی یه سر بیای هنگ عایا؟؟؟[تفکر]
نچ!
گوشم نت نداره...
اینم شانسی آنم امروز...
هیونگت آن نی؟
یاسمن من چش شده؟؟؟ چی بهمش ریخته؟؟؟ واسه چی خوب نیستی رفیقم؟؟؟
هعی...
چی بگم والا؟
امروز درسو تعطیلیدم... :(
اها چه حیف!
کدوم هیونگ؟؟؟
خدا هر چی داده بم هیونگ...کدومو میگی؟؟؟[گیج]
آرام ک اینجاس...اون دوتام ک ننه باباتن...
فقط میمونه یه نفر...! ^_^
از هرجا که دوس داری شروع کن... گاهی وقتا استراحت لازمه ... خسته که بشی نمیتونی چیزی یاد بگیری...
دوباره حسای مزخرف داشتم!
الان بهتره حالم :)
عشق میکنم حرص مکنه رو درمیاریما ^_^
خیییییییییییلی!
اصن لذتش غیرقابل وصفه!
اهان که اینطوررررررر....اون عاقا رو میگی :/
نوچ ان نی...سه ساعت پیش بود اخرین بار ^^
هاهاهاهاهاها[شیطان]
دلم براش تنگیدهههههههههههههه
این حسای مزخرف کی بارو بندیلشونو جم میکنن از درونمون میرن بیرون آخه... خسته نشدن از ما!!! خوب باش یاسی... خوب بمون... قشنگ لالایی میخونم نه؟؟؟
خوبه خودت میدونی! فقط میخونی...پس خودت چی؟
من با لالایی نمیخابم... فقط میخابونم...لالایی بیشتر بیدار نگهم میداره...
هیونگ...
خوبی؟
شاید یه روزی منم خوب شدم...:))
هنوزم سرده باهات؟
هیونگ!!!
نگران نباش...فقط بدون ما پیشتیم! هممون خیلی خیلی دوستت داریم! فقط همینو بدون!
همیشه راس میگه ها! ^_^
یس مای وایف!
فقط اگه این وایف رو ستاره بذاری کشتمت D:
باشه نمیذارم! :دی
هیونگ هم شماها رو بی نهایت دوس داره ... تا شما کنارمین دلم قرصه^_^
هیونگ خودمی :))

ج خ : قربانِ خشمت هیونگ!
این مدت یه کم درگیر شدم...ینی چند نفر ذهنمو درگیر کردن...یه مدت نباشم بهتره :)
:((
چی شده هیونگم؟؟؟
هیچی...
آراااااااااااام...
جان
نگو این حرفا رو...
نه نه... بگو ک خالی شی اصن...
بگو عزیزم...
عصبانی نشو... میخام فقط لبخندتو ببینم :)
دیگه نمیبینیش...اگه...
اگه نداره که...بخند...:)
:|
نه اونجوری نه... اینجوری بخند... ^_^
...!
...?
رفتی نرفتیااااا...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">