هُرمِ زِمِستان

خسته ام!

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ

کاش میتوانستم این کوچک تپنده را چند روزی رها کنم در خلوتش...

بی آنکه نگران غرق شدن باشم...

دریا را در آغوش بگیرم...

و آرام آرام زیر دریا زندگی تازه ای بسازم...

دور از تمامی رویاهایی ک بی رحمانه نشدن هایشان را بر سرم میکوبند...



+لبخندت از هرچیزی ترسناکتره...

میدونی چرا؟

چون اصولا از کسی متنفر نمیشم...

ولی لبخندت... اجازه نمیده حتی دوستت نداشته باشم...

میخام حسی نداشته باشم بت...ولی لبخندت نمیذاره...

اعتراف میکنم هرکاری هم ک با قلبم کرده باشی...

هرچقدرم ک این دروغایی ک راجبت میگن واقعی باشه...

بازم دوستت دارم...



++کاش میشد چندسالی بخوابم...

۹ ۰
سلام !
چقدر کاش میتوانستم این کوچک تپنده را چند روزی رها کنم در خلوتش...خوب بود!!!
سلام!
ممنون :)
رهایی رو تمرین کن . حدس میزنم بعد رها شدن نتونی به زندگی قبلیت برگردی
این دومین زندگیمه...
سلااامم
چرا زانو غم ای  آره برقی ؟
:((
سلام
احسنت
سلام
ممنون
یاسمنم چی شده فدات؟؟؟؟
بیخی...
یعنی چه ؟؟؟؟!!!!
بیا بعدن راجبش حرف بزنیم...باشه؟
الان خستم...
خیلی خوبه موفق و پایدار باشی
ممنون :)
چقدر خوب نوشتین.
قلمتون مانا.
:)
ممنون
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عشقم...چون خسته ای نمیخوام چیزی بهت بگم که خسته ترت کنم...فقط *** ******* *** **** ******** و نمیذاشتم چیزی حس کنی همین...
منم دقیقا همینو میخام الان...
منم دلم می خواد چند سالی بخوابم...
نخواب آبجی...
کاش میشد چند سالی خوابید :(
عالی بود 
:)
ممنون :)
کاش می شد بی آنکه غرق شویم
دریا را در آغوش بگیریم ....
زیبا بود ... :)
ولی نمیشه... :(
ممنون :)
فکر می‌کنی این چندمین زندگیمه؟!
واسه همه مون ، این اولین و آخرین باره...

ولی از حسی ک بهت دارم ، حدس میزنم چندین بار مسیرتو عوض کردی...ولی نمیدونم چند بار...
منم خیلی نیازدارم که چندسالی بخوابم
کاش میشد
مث اینکه خیلیا بهش نیاز دارن...
این آمار نگران کنندس!
چرا؟؟
چون زیاده!
اینهمه بخوابی دلم برات میتنگه خو! :)
ب قران من کامنت گذاشتم!!!!!!!!!
مگ اون خصوصی نبود؟ :دی
ینی تاییدش کنم؟؟؟ (خجالت)
جووون D: 
جاهایی ک خجالت میکشیو ستاره بزن تایید کن :***
باوشه! :دی
عشقم کی اومدی؟خوبی؟بنده 165 تومن شارژ داشتم D: و دارم D:
خخخخخخخ
باز خوبه شارژت از من بیشتره! :دی
خخخخخخخخ
عشقم چی شدی یهووو
میگم بت...
از حجم و عظمت دریا میترسم
دریا ترسناک قشنگیه ☺
عاقا از طرحم خوشت نیومد؟:((((

کی گفته اینو؟
بت گفتم ک!
خیلی هم خوب بود😍
عشقم 7 تومن شارژ دارمD: نمیدونم چرا هی تک میزدی وببلاگ هم چک کردم شاید اومده باشی ولی نیومده بودی...
حرفیدیم دیه! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">