هُرمِ زِمِستان

آشوبم...آرامشم تویی...

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ

آرام...میدونم اینجایی..

به طرز عجیبی نگرانت نیستم...

چون ب قولایی ک بم دادی ایمان دارم...!

اگه ب زمان نیاز داری فقط بگو...

بگو تا این جمعیتو از نگرانی درارم...

تا نشونشون بدم هیونگم قوی تر از این حرفاس... :)

من باورت دارم آرام...

تو برمیگردی...

واسه دلگرمی منم ک شده فقط یه لبخند خصوصی بفرست تا بدونم مثل همیشه هستی... :)

باشه؟

ما منتظرت هستیم... ما ینی همه ی اونایی ک دوستت دارن و میخان ک برگردی...

ما ینی یه دنیا رفاقت...اینارو میدونی ک! هوم؟؟

۲ ۰
امیدوارم زودی برگرده کنارتون🌷
خوشبحال ارام ک چنین دوستایی
داره 😊
تو هم داری ^_^
منو داری آجی :دی
شلوغش نکنین باز. .همین الان آرام اومد وب یاسین
دیدمش...الان اومد!
ممنونم تو دختر مهربونی هستی🌷
اما باورت میشه من عادت کردم
که تنها بمونم بدون هیچ دوستی
چقدر آشناس...
کاش برگرده اونی که دوستش داری
برگشت ^_^
هیونگ من خیلی خیلی قوی تر از این حرفاست! فقط الان حالش گرفته شده همین! باید حالشو بیارم سر جاش D: یه دوتا دعوای مردو مردونه بکنیم و یقه به یقه شیم تمومه D:
خخخخخ
از طرف منم بزنش! :دی
ارام کیه؟:)
چن تا ارام داریم تو بیان(:
سلام :)
خوش اومدین :)
این یکی بیانی نیس! :دی
سلام مرسی😤
اهان :)
^_^
نفس هیونگ واقعن نمیدونم چی بگم... باز نگرانتون کردم ... شرمنده ام.... ملومه که نمیرم به قول رایان هر کی بیاد دیه راه برگشتی واسش نیس... منم هیجا نمیرم... دونگ سنگامو ول نمیکنم که... زمان واسه من نیاز نیس چون چیزی رو نمیتونه حل کنه... خودم یه کاری کنم... واقعن خیلی خیلی دوستون دارم
این دومین باریه ک واسه پیدا کردنت اطلاعیه میزنم!
دفه ی بعد دیگه اطلاعیه نمیزنم...یه جوری میزنمت ک...

مرسی ک برگشتی...بودنت باعث آرامشه :)
من که گم نمیشم دیه بزرگ شدم راه خونه رو بلدم وقتی چراغ های خوشگل و پرنوری مث شماها رو دارم
ینی باور کنم؟؟؟
دیگه نریا!
شاید...
این شاید خودش یه دنیا حرفه :)
آره باور کن ... از اولشم نرفده بودم که ... الانم نمیرم ^_^
مهم اینه ک کنارم ندیدمت...دلم میخواد کنارم ببینمت...همیشه :)
دختـر مغرور میشناسی ؟؟
ن!
کنارتم نفس هیونگ ... تا همیشه^_^
^&^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">