هُرمِ زِمِستان

تولدت مبارک + پینوشت

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۴۹ ق.ظ
آرام عزیزم...خیلی خوشحالم ک بلخره ب دنیا اومدی!
آخه ماه پیش ک بت تبریک گفتم ، گفتی هنوز ب دنیا نیومدم!
منم تصمیم گرفتم لحظه های آخری ک اینجام ، پست تبریک تولدتو بذارم :)
هیونگ مهربونم...تولدت مبارک...
امیدوارم هرروزت بهتر از هر روز باشه ^_^
بودنت یکی از باارزش ترین دارایی هامه! :)



+الان ک دارم این پستو مینویسم ، در نیمه شب سردی از مهر ماه ، درحال لرزیدن از سرما میباشم...
از چند نفر توو کامنتا حلالیت طلبیدم...و با بعضیا خدافظی کردم...و با بعضیا هم دلم نیومد خدافظی کنم...
مطمئنا وقتی این پست منتشر بشه ، من شدیدا دلتنگتون شدم...چون از همین الانم این دلتنگی رو حس میکنم...
دلیل اینکه امشب پست خدافظی نمیذارم ، اینه ک همیشه اینجور موقعا میمونم ک چی باید بگم!
خصوصا الان ک سرما هم نمیذاره انگشتام و مغزم باهم همراه بشن!


++میگن باید سنگ بشم...امروز برام سخته شدنش!


+++دو فنجان قهوه می ریزم
یکی برای من
یکی برای احساسم...
هر دو یخ کرد!
به گمانم من و احساسم
از من به دَر شدند...!
Y.G.R

++++بی حسی سخته...درد داره...ولی بعدش دیگه چیزی حس نمیکنی...حتی دردو!! :)



+++++ همه چیز درست میشه... : اِلا من!! :دی

امروز : 24 مهر 1397
۷ ۰
یک روز یک دل سیر باید حرف زد
اوهوم...
نفس هیونگ مرسی یه عاااااااالمه مرسی ^_^ به خدا امسال بهترین و اولین سالیه که از بودنم خوشالم :))) یه دنیا عاشقتم یاسمنم :)) اصن نمیدونم چی بگمو چجوری ازت تشکر کنم که ... مرسی نفس مرسی هیونگ خعلیییییی دوست داره ^_^
فداااااااااااااااااااااات...
هیونگ نمیدونی چقد خوشالم ک ب دنیا اومدی...
شرمنده نتونستم اونطوری ک دلم میخواس برات جشن بگیرم...
دلم واسه بودنت کنارم یه دنیا تنگ شده نفس هیونگ... بدجوری دلتنگتم....
من بیشتر تر...
یاسمنم فدای انگشتای یخ زدت بشم:))) هیچوخ بی حس نشو نفس هیونگ تو حس کودکانه و شادمانه ی زندگیه منی^_^ هیچوخ درست نشو همینطوری خل بمون واسه ما خخخخب^_^
کودکانه رو خوب اومدی! خخخخخخخخ
باشه ^_^
از اینجای شعر 
دستور 
دستور زبان توست ....

موفق باشی:))
ممنون :)
خیلی خوب می نوشتی
حیف شدی :)


نمردم ک! :دی
شرمنده چیه دیوونه مگه از این بهترم داریم ... دوستای خلی که همیشه به یادتن :))) چی از این باارزشتر ... یه دونیا خوشالم کردی نفس هیونگ^_^
بوس ^&^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقدر خوبه تولد هیونگ آرامه!!! من کلی توو وب خودم براش تبریک تولد گذاشتم ولی باز هم اینجا میگم هیونگ تولدت خیلی خیلی مبارک!!!!!!!!!! 
راستی!! یه قهوه هم برای من بریز! قول میدم انقدر محوت بشم که سرد بشه که هیچی...یخ بزنه قهوم...اینطوری خوبه؟ درضمن! *** ***** ***** **** :))
اهم...میگم...منم هم!
خصوصا اون آخرشو شدیدا پایه م ^_^
Wooooooow
تولدت مبارک آرام عزیییییییزم 
تولدت خیلی خیلی مبارک
برات بهترینا رو آرزو دارم
دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااا ^_^
به قول پسرخاله ؛بعضیا اینقدر خوبن که باید زیر لحظه هایی که پیششون هستی کاربون بزاری ،وقتی میای بعد میری یه همچین حسی دارم یاسمن جان خدا کنه روزگار بر وفق مرادت بگرده
پسرخاله راس میگه... :)
شما لطف دارین...ممنون :)


شماهم نبودین یه مدت... امیدوارم حالتون خوب باشه :)
تولدش مبارکککککک💜🌷💃💜🌷💃🤗😚💜🌷💃😍😍😻😻😻💛🌸🤗
💜🌷💃😍😍😻😻😻💛🌸
مرسی ^_^
همه چیز درست میشه الا قیمت کالاهای کشورما!
خخخخخخخخ...
والا ب خدا! اونا از منم بدترن! :دی
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...
:)
مــــبـــارکـــــــــــــــــ😊ـــــــــــــــــــــ
^_^
مرسی آجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">