هُرمِ زِمِستان

به جای آدم...

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ

میشد بارون باشم....

یا خود آب....

یا آسمون...

یا ابر یا ماه یا رنگین کمون...

ولی بیشتر از هرچیزی دلم میخواد اگه بجای آدم بودن حق انتخاب دیگه ای داشتم....

اون آهنگی باشم که همیشه میمونه...همونی ک حتی اگه همه ی موسیقی های مموری رو حذف کنی بازم همون یه دونه رو نگهش میداری....

همونی ک کاری ب خوب بودن و بد بودن حالت نداره...فقط هر وقت  با هر حالی ک بهش گوش بدی پر میشی از یه حس خاص...یه آرامش گنگ و شیرین... :)

۱۰ ۰
عجببببببببب!!!!!!!!!!!!
بعععععععله!!!!! :)
سلام.
متن بسیار قشنگی بود.
ممنون استاد :)
عزیزم :)
فدات آجی خوشگلم :)
خوبی؟ خیلی وقته نحرفیدیم!
حالا نوبت منه که بگم دیه چه خبر D:
خخخخخخخخ
خبرارو ب شیوه ی دیگه چ خبرگویان اعلام کردم دیه! :دی
آخ گفدی نفس هیونگ ... Sing for you exo واسه من همین حسو داره :) خیلی دوست دارم یاسمنم :)
اسمشو نبر ک دلم خونه! گریهههههههههههههه
یازدهم کامبکه... گریهههههههههههههههههه
من نیستم! گریههههههههههه
قربونت برم هیونگ...دلتنگتم... گریهههههههههههه
انسان بودن هم قشنگه
اماوقتی که قوانینش رو بطورکامل رعایت کنیم
انسان بودن سخته!
حالت چطور است؟
آهنگ انتخاب جالبیه
حال همه ی ما خوب است...اما...
خودت خوبی؟
:)
یه دید جالب و متفاوت ^_^
قربان نگاهت ^_^
واقعا سایتت عالیه
ممنون :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یاسمن این دختره شبیهت نیست؟
****************************************************************
نع شبیهم نی! :دی
لبخند برعکسه😂😂😂

+ممنون:)
تو خوبی؟
+خو چرا چپه میخندی! سرت گیج نمیری؟ :دی


سلاااااااااااااااااام!
فک کردم نیسی!
خوبم :)

نه عادت دارم خخخ:)


علیک سلام:)
منکه میگم همیشه برای شما ها در دسترسم...شما ها میگید چرا میگم خخخخ
:)
فعلا که آنلاینم:)

خداروشکر:)
بچه ها خوبن؟
از همه بی خبرم... سلاممو بشون برسونی...من زیاد نمیمونم... :(
منم از تو بیخبر تر:)
منکه غریبه ام همیشه...تو نبودنت خیلیی اتفاقا میفته..که از دست من هم خارجه:)
فقط میتونم براشون دعا کنم...دعا کنم که بهترین اتفاق ها براشون بیفته:)

خیلییی مراقب خودت باش جانا:)
خیلیی دوست دارم(قلب)
هوف!
پس هنوزم اوضا مث قبله!
ب قول شاملو : کوه ها باهمند و تنهایند...همچو ما باهمان تنهایان...!
خودتو ناراحت نکن...میگذره... :)


تو بیشتر :)
من بیشتر :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">