هُرمِ زِمِستان

قرن

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ


بعد از این ، من به تماشای سراب

و گل سرخ غروب

آتش عشق طلوع

خالی از پوچی محض...

می نشینم در هیچ...!

چشم در چشم شقایق که به تاوانِ وجود

مُردگی را می کُشت

میشنیدم ، میگفت :

 "زندگی باید کرد..."

پس چرا هیچ یک از مردم این آبادی

پی آواز حقیقت ندوید؟

گل نیلوفر هم

با همین مردم شهر

از پی قرن ، دوان!

و شقایق ، نگران...!

در دل خون شقایق ها ، باز

زندگی جاری بود...


Y.G.R

۹ ۰
زیبا مثل همیشه (:
مرسی ^_^

سلووووووم!
خوبی داش علیرضا؟؟ :)
خوش میگذره؟؟؟
فوق العاده است
الان دانشگاهم کلاس ادبیات:)
جیییییییییییییییییییییغ!
جدی میگی؟
من همیشه توو رویاهام خودمو سر کلاس ادبیات تصور میکنم! ^_^
خوج بحالت داداش! خوش بگذره :))
خوش چی ؟
مدرسه! :دی
عالی بود
ممنون ^_^
در دل خون شقایق ها، باز... زندگی جاری بود... خعلی قشنگ بود یاسمنم :)
لطف داری هیونگ ^_^
سلام یاسمن ... چطوری؟
منظورت این بود بعد قرنها اومدی سر زدی به اینجا ؟ :))
به به!
جناب آسمانی!
چ عجب سری ب سیاره ی ما زدین! :)
پست قبلی باز گشت پیروزمندانمو اعلام کردم ک! :دی

تو خوبی؟ 
زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست!
حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست!
اضطراب و هوس دیدن و نادیدن نیست!
زندگی خوردن و خوابیدن نیست!
زندگی جنبش جاری شدن است!
زندگی کوشش و راهی شدن است از تماشاگه آغاز حیات تا به جایی که خدا می داند.
زندگی چون گل سرخی است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف، یادمان باشد اگر گل چیدیم، زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست!
حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست!
اضطراب و هوس دیدن و نادیدن نیست!
زندگی خوردن و خوابیدن نیست!
زندگی جنبش جاری شدن است!
زندگی کوشش و راهی شدن است از تماشاگه آغازحیات تا به جایی که خدامی داند.
زندگی، چون گل سرخی است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف، یادمان باشد اگر گل چیدیم ، عطر و 
برگ و گل و خار ، همه همسایه ی دیوار به دیوار همند. 

"سهراب سپهری"
خیلی ازت ممنونم آنه جونم بخطر کامنت خوشگلت ^_^
خوشم اومد 
قشنگ بود ^_^
خوشحالم ک دوسش داشتی :)
لطف داری مهربونم ^_^
نونا !
نمیدونستم قلمت اینقدر محشره !
واو ... ایول
به طرز فک اندازی متنت رو دوس داشتم
حالت چطوره ؟
قربونت دونگ سنگم...
ب طرز فک اندازی ذوقیدم از کامنتت! ملومه کجایی تو؟؟؟
فعلا ک خوبم... :)
ولی دیگه دارم میرم...حلالم کن...مواظب خودت و بچه هام باش :)
امیدوارم امسال دیگه این دوریا و یهویی رفتنا تموم شه...
یه شعر چقد میتونه قشنگ باشه آخه !
فوق العاده بود . آفرین :)
ممنون... لطف دارین ^_^
عالیه خیلی قشنگه
ممنون از حظور و نظرتون...خوش اومدین ^_^
سلام یاسی جان بینظیر بود دوستداشتنی
سلام... ممنون از لطفتون ^_^
نونا
مواظب خودت باش
نگران نباش یاسین حواسش بهمون هس
منم حواسم ب آیین هس  
فقط کی حواسش ب یاسین هست رو خدا میدونه ...
نونااا دلمون برات خیلی تنگ شده :(
امیدوارم زودتر از این وضع خلاص شیم
عزیزمی :)
منم دلم واسه دور هم بودنامون تنگ شده :(
واسه تک تک لحظه هایی ک کنارم حستون میکردم...
بلخره این روزام میگذره...و ان شاالله به خیر میگذره و با خبرای خوب بر میگردیم :)))
من شماهارو اول میسپرم ب خدا...بعدشم ب خودتون...هوای همو داشته باشین دیگه :)
هیونگتونم تنهاش نذارین...من نتونستم بمونم... (بغض)
محشر بود! به نظرم قشنگترین نوشتت بوده!

مرسی :)
یه بار دیگم اینو گفتیااااغ! -_^
برای همه مون آرزوی بهترینا رو دارم

:)))
باباااا من بزرگ فوروایم لازم نیست شماها خودتونو اذیت کنین همین که سالم و سلامت باشین برای من کافیه! رایان هم مردیه واس خودشD: 
قربون همتون برم! ماهین ماااااه!
بزرگ کی بودی تو؟؟؟ :دی
دلم برات تنگ شده :(
خیلی قشنگه مرسی
ممنون از لطفتون :)
عالی بود :)
مرسی :)
عالی بود :)
عزیزمی ^_^
نونا نونا .... میتونی بری هنگ ?! قضیه چالش آیین رو میدونی ?! 
ن نمیتونم!
ن نمیدونم! چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">