هُرمِ زِمِستان

آغاز...

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ق.ظ

قوی باش!

لذت به دست آوردن چیزی ک بعضیا فکر میکنن محاله ، انقدر شیرینه ک تلخیا رو فراموش میکنی...

برای رسیدن ب این فراموشیِ شیرین ، قوی باش ^_^

این تصویرو یادت باشه :

.

پرواز کردن توو آغوش خدا

لبخند...

اشک شوق...

و لحظه ای ک لبریز از عشقه... :))

.

+لابد الان فکر میکنین من تعادل روانی ندارم...باید بگم ک درست فکر میکنین! :دی

++میتونستم یه پست دیگه بذارم ، ولی دلم نمیخواست این پست حس قبلنمو بهم یادآوری کنه...

+++دلم براتون خیلی تنگ شده...کلی حرف دارم واسه گفتن! تنها مشکلی ک دارم اینه ک کیبورد خرابه! بدون کیبورد نوشتن واقعا سخته...! >_<

++++من عاشق بابامم :))

۱۳ ۰
آفرین قوی و محکم باش
^_^
آدم ها ارزش غصه خوردن ندارن  ...
برای آرزوهاتون بجنگین .... و بیخیال دنیا باشین ...
همینجور محکم بمونین ... 
ممنون :))
همه ی تلاشمو میکنم تا محکم بمونم :))
بعضی اوقات فکر می کنم مصیبت های بزرگ باعث میشن آدم مصیبت های کوچکتر اصلا به چشمش نیاد
و با تمام احترام حس می کنم مصیبت بزرگ ندیدی و کوچک تر ها برات خیلی بزرگ میان
مصیبت؟
کی گفته من مصیبت دیدم؟ :))
خداروشکر همه چی خوبه :))
یادته یه بار راجب طلوع چی بت گفتم؟؟
یه روشنایی رو اشتباها طلوع فرض کردم!
برای مدت کوتاهی یادم رفته بود که فقط غروبه ک خودش میاد!!
وقتی اون روشنایی رفت و توو تاریکی مطلق فرو رفتم تازه یادم اومد! واسه همین یه کم گم شده بودم...
من خوبم :))
تو با این ک نمیدونی ولی میفهمی من چی میگم!!
توقع درک کردن ندارم ازت به دو دلیل؛ اول اینکه دوخت نیستی...دوم اینکه من نیستی... :)
ما مرد روزای سختیم ..اینو یادت نره
قربونت برم ^_^
یادم میمونه :))
یاسمنم ...عزیزم... تک تک حرفایی که نوشتی و چیزایی که امروز تحمل کردی رو درک میکنم...چون دقیقن یه همچین حسی رو تجربه کردم...اون روز گسلی به بزرگیه تمام دنیام توی قلبم به وجود اومد که هیچ وقت از خاطرم نمیره...از کسی اون حرفارو خوردم که همه ی زندگیمه...اون روز رو توی قلبم و ذهنم ثبت کردم...همون لحظه روی کاغذ اوردم...حتی واسه آیین درد دل کردم...حالم به حدی بد بود که میخواستم تمومش کنم...مشتای تو روی دیوار اتاقت میمونه و مشتای من دوی سرم...اینا رو گفتم که بدونی اینا رو گذروندم و هنوز سرپامو مصمم ترم واسه رسیدن به هر چیزی که آرزمه.... یاسمنم ...نفسم...رفیقم...فقط به قلبت گوش کن و به مسیر روشن پیش روت چشم بدوز... هیونگ خیلی دوست داره*-*
قربونت برم عزیزم ک این همه دردو تحمل کردی و من... هیچ کاری ازم برنمیاد... :,(
بایدبجنگی حتی شده بخاطر غرورت که بهشون ثابت کنی یاسی میتونه:)

تومیتونی:) بجنگ ابجی
فداااااااااااااات :))
میجنگم!!
با همه ی وجودم! 
مرسی آجی ^_^
یاسمنمممم! خوبی؟؟؟؟
عاقا چی شدی یهو!!!چه خبر شده! پست رمزدارتو خوندم! چرا یهو اینطوری شدی اخه :(
هعییی... :)
.
ج.خ : چ حس خوبیه! ^_^
یاسمنم
عاقا من نگرانتم...
کجایی...
همین ورا :)
اون پشت چه خبره؟ به نظر تاریک میاد:| اگر قراره قوی باشی قوی باش ولی خودتو زیاد قاطیه  قوی بودن نکن:| گرفتی که چی می گم؟
اگر که نه بیخی:)
انقدر تاریکه ک خودم جرئت نمیکنم برم توش!


صرفا بخاطر آرامش کسایی ک دوسشون دارمه وگر ن...
میفهمم چی میگی :)
سلام.
همون جمله اول کل حرف رو زدین.
قوی باش. آدم باید سعی کنه تو هر شرایطی قوی باشه.
^_^
یاسیییی ، کتک میخوای😈
قوییییی باااااش میگذره !!!
فدای خشونتت!! :دی
قوی میمونم :)
قوی باش
مرسی از حضورت ^_^
سلام یاسمنم خوبی نفسم؟ خدا نکنه فدات ...نمیخواستم بگم که ناراحتت کنم...میخواستم بدونی درکت میکنم ...من ردکردم این حالو پس تو که قویتری حتمن بهتر ردش میکنی جون دلم. تو رفیقمی و کنارم ...این بزرگترین کاریه که میشه واسه یه نفر انجام داد...تو بهترینی...خیلی دوست دارم
عزیزمی ^_^
از داشتنت خیلی خوشحالم هیونگ...باور کن :)
خیلی هم دوست دارم :))
خیلی ممنونتم ک هوای دونگ سنگ کوچولوتو داری ^_^
من جمله اول رو دیدم :)
همون کافیه 
الان دیگه میتونی بقیه شم ببینی آجی ^_^
دونگ سنگ کوشولوی خله خودمی ^_^
-_^
(این مثلن چشمکه :دی )
قربونت برم

تومیتونی میدوونم:)))
خدانکنه عزیزم


^_^
چرا هیچکس نیست
:(((

نمیدونم! :دی
نونا ؟
کنچانایو ؟
واو!
رایانااااااااا!
کجایی تو؟؟؟؟
دلم برات یه ذره شده...
الان دیگه خوبم عزیز دلم :)
قوی باش❤
چشم :)
یاسمنم کجایییی
نگرانم
بازگشتم... :)

کاش می‌شد هرشب
ساعت را عقب کشید
مثل آن شب در شروع پاییز
می خواهم
یک ساعت
بیشتر دوستت بدارم

مجید مصطفوی

:)))
خیلی قشنگه :)
بهتره منم یه بار بی خبر بذارم برم بفهمی چقدر بده... :(
شرمنده ی همه شدم ایندفه...
خودت ک میدونی دس من نبود...
ببخش منو...
باید مفصلا بتوضیحم!
منم دلم برات تنگ شده :دی
فقط برگرد ببین چیکارت میکنم
2 هفتست هنگم نیومدی
یاقمر! O_o
الان نیومده باس فرار کنم! :دی
قوی بودن باعث می شه آدم ها رشد کنند و روحشون رو پرورش بدن :)
این روزا یه کمی بیشتر حس میکنمش...حس خوبیه :)
ممنون از حضور و دلگرمیتون :))
چقدر بچگونه :/
حسه دیگه!
همه کودک درون دارن!
راسی تولدت پساپس مبارک...یه مدت نبودم ولی روز تولدت ب یادت بودم :)
ایشالا 540 سال زنده باشی و هر روزت بهتر از هرروز باشه :))
یاسی جانمم سلامم فاطمه باغملکی م چرا نیستی تو وبت آجی!! نگرانت شدم :(
قربونت برم آجی...نبودم یه مدت...توضیح میدم حالا :)
دلتنگتم...
:)
یه آغاز خوب
موفق باشی
:)
ممنون :))
به راهت بی رحمانه ادامه بده
حتما :)))
دختر تو کجاییی؟
خونمون! :دی
خوبی آجی؟
دلم برات تنگ شده بود...
:)
پس اینجا چییی؟
بهترم :)
😍
اینجا؟؟؟
فلن ک هستم!
این مدت ک نتونستم بیام انقد سخت بووووووووووووود ک نگو!
خدارو شکر ک بهتری...امیدوارم بهترین بشی :))))
بابا خیلی چیز خوبیه خیلیییییییییییییییییییی خوب ...
تا داریش از داشتنش لذت ببر ...
خدا نگهدارشون باشه
اوهوم :)
ممنون :)))
سلام یاسی خانم نبودی بیان ساکت بود ،زندگی خیلی کوتاه تر از اینکه آدم فرصتشو صرف آدمایی کنه که اذیتش میکنن فرصتت رو صرف آدمایی کن که میدونی با تمام وجود تو رو دوست دارن مثل عزیزای خانوادت مثل پدرت ،مادرت..کسایی که سعی میکنن تو رو از دور خارج کنن ازشون ممنون باش چون بهت قدرت میدن برای اوج گرفتن به مسیر منتخبت فکر کن وقتی لذت رسیدنشو تصور کنی به خیلیا و خیلی چیزا فکر نمیکنی .بهر حال موفق باشی ضمنا حس درونم میگه تو دختر صادقی هستی آدمایی که سرشت خوبی دارن همین جوری 100 هیچ از بقیه جلوترن و یه چیز دیگه من فعلا با خدا قهرم ولی تو هیچ وقت نزار بین خودت و خدا فاصله بیفته چراکه تنها چیزی که آدم رو توی زندگی به نقطه ی صفر مرزی میرسونه آدمای مزاحم نیستن بلکه خلا حس خوب و رفاقت بین آدم و خداس ،خیلی حرف زدم ببخش موفق باشی
سلام ^_^
ممنونم از این همه انرژی مثبت :))
ن اتفاقا خیلی حرف خوب زدن ، خیلی هم خوبه...تنها مشکلش اینه ک در جواب اینهمه لطفتون هیچی ندارم به جز یه لبخند عمیق از ته دل که اونم باعثش شمایین... :)
شما باید منو ببخشین ک خالی ام...
.
قهر؟ مگه داریم ماهی سیراب؟؟ :)
من مطمئنم ک خیلی با خدا دوستین...چون بین دوتا دوست بعضی وقتا قهر ب وجود میاد...وگرن آدم با غریبه ها ک قهر نمیکنه!
خواهش میکنم نفرما یاسی خانم بدون تعارف میگم آدمای خوب حتی آگه نبینمشون حالمو خوب میکنن قطعا تو یکی از همون ادمای خوبی چون جدا منتظر بودم که بیای و متناتو بخونم دلم برات تنگ شده بود
واقن؟ چ خوووووب! باعث خوشحالیمه ^_^
لطف دارین :)
سلام بر شما
متن بسیار عالی بود
عشق همیشه معجزه می کنه
ممنون
بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">