هُرمِ زِمِستان

...!

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

انقده همه چی خوبه که دلم میخاد همین الان تموم شم...!!!! :)))))

۱۰ ۰
قشنگ بود :)
درد دقیقا همینیه ک تو گفتی! :)
خدا رو شکر
مستدام باشه
متشکرم! :)
واس چی خوبی تموم شه؟
به به!
جناب آیین جان!
دونگ سنگ عزیزم خوبی؟؟
چ خبرا؟؟! :)
چون خوبه؟؟
:|
دیوونه
ایش...
اون خوبه رو با یه عصبانیت خاصی نوشتمش! :دی
.
دیوونه خوبه :)
چوطور تو دلت بخواد...بعد من دلم نخواد...آخه انصافت کجا رفته خواااهر:)
هر چی تو دلت بخواد منم همونو دلم میخواد...
حتی اگه قرار باشه با کله بری تو  چاه:)
بیخود!!
چرا قبلنا ک خیلی چیزای خوب خوب میخواستم تو دلت نمیخواست؟؟!
استدعا دارم :)
ینی اگ تو نبودی کی میخاست کامنتای دردناک بذارم واسم!خخخخ
مرسی ک هستی! :)
با منی؟!
گویا همینطور است!! :دی
بازم از این حرفا زدی تو!!! بیام بزنمت له بشی ؟؟؟
بیا بزن شاید اون وسط مسطا مُردم یه جماعت راحت شدن! :دی
نه انگاری واجب شد بیام...!!! خودت اینهمه منو دعوا میکنی از این حرفا نزنم بعد خودت... چی شده نفسم ؟؟؟
ترجیح میدم سکوت کنم تا بعد... :)
حالت خوبه عزیزم؟؟؟ الان نمیخوای حرف بزنی؟ یا اینکه داری تلافی میکنی؟؟؟!!!
برو خونه تون :)
اونجا باهم میحرفیم :)
هعیییی همچنین
ینی خوشم میاد امید ب زندگی موج میزنه همه جا!!
تو دیگه چرا آجی؟؟؟
تو ک خودت امید زندگیِ نصف بیانی! ^_^
چقدر خوب

چقدر دوست بیانی داری
:))
اوف از دست تو یاسمن
حالا چت بیان ببینمت میدونم چیکارت کنم
:))
زمان آرزو می کنه که به خاطر ما متوقف شه ولی حیف که هیچ اختیاری از خودش نداره:(
یعنی ببین ما کی بودیم که دل اون بی زبونم زبون باز کرد:|
صدای جیغ ثانیه ها هر روز توو گوشمه!
دلم میسوزه...
آدما و زمان!!
یه جوریه که معلوم نیس کدومش قربانیه کدومه!!!
خوبی؟! :|
معلومه ک نه :))
سلامم اجی قشنگمم
بیمعرفت من وباتونو گم کردم تو ک ادرسمو داشتی ی سر میزدی
چطور مطوری؟
چ خبرا 😍😍😘😘
قزبونت برم من...نمیدونی اوضا چقد داغونه!
الان خودم رو هوام!
موندم بین موندن و رفتن!!
تو خوبی؟؟؟
خوبمم
کجا اون وقت؟؟؟؟😡😡
برای یه مدت شاد نباشم...یا کمتر بیام :))
نمیدونم چی میشه!
شاید هیچ جا! :)
ی سوال!خونه آرام کجاست؟؟؟D:
عاقااااا چش خوردی که! 
تو که حالت خوب بود!!!

خونه ی آرام و زهرا دیگه! :دی
یه کم رنگ حرفا و نگاهام عوض شده و یه ذره تفکراتم ریخته بهم و یه ذره قلبم درد میکنه  و یه ذره قرصی شدم...
به جز اینا دیگه مشکلی نیس...
من قوی ام :))
فکنم توام با اون چیزی که من رو به رو شدم رو به رو شدی ;)
یادته قابای شکسته رو؟؟؟تصورات ادم که یهو پوچ میشن! چیزایی رو از کسایی میبینی که هیچوقت انتظارشو نداشتی...انگار توو همه زندگیا باید این قابا باشن...
بمیرم برای قلبت...
جالبه هممون قلب درد داریم بخدا :| خدایا از کی ماها اینطوری شدیم...
خدانکنه قربونت برم...
دیگه مهم نیست...از امروز ب همه میگم خوبم! ن عالی ام! ^_^
(حتی اگ واقن نباشم...)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">