هُرمِ زِمِستان

صبح!!

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ق.ظ

پُر از حس خوبم ^_^
حس خورشیدی که آروم آروم به آسمون رنگ میده...صورتی...طلاییی...عشق...
حس نفس کشیدن هوایی که بوی مهر میده...
حس امید...حس زندگی...
حس اینکه میتونی یه روز بیشتر آدمایی که دوسشون داری رو ببینی...
حس یه فرصت دوباره واسه بخشیدن و بخشیده شدن...
آره...!
صبح اینطوریاس!
یه جور خاصی خدا رو همین نزدیکیا میبینی...حسش میکنی...باهاش حرف میزنی و ازش میخای امروزم ، مثل هرروز، مواظبت باشه...
اما...
همه ی حسای خوب امروز صبح یه طرف...حس ستاره ای که دیشب دیدم ، یه طرف دیگه!!
ستاره که توو چشم یه نفر برق میزد...به خاطر وجود من!
و اشک هایی که ریختم...
و حس اعتماد...کنار هم بودن...عشق...تا همیشه!
دیشب خیلی خیلی خیلی از داشتنش کنار خودم خوشحال بودم...
و خوشحالم که هست ، تا آیندمونو باهم بسازیم...هست تا بِهِم بفهمونه که آینده قشنگه...
به دلایل زیادی آینده قشنگه و مهم ترین دلیلشم اینه که توو همون آینده ما بازم کنار همیم... ^_^
ممنونتم رفیق...مرسی که هستی... :)



+دیشب تا نزدیکای 3 خوابم نمیبرد!
++الانم از ساعت 5:30 بیدارم!! دیگه کی بیداره؟؟
+++حسم همرنگ احساس این عکسه :) انگار نشستم توو اون خونه و از یه زاویه ی جدید نکاه میکنم به زندگی... ^_^
۶ ۰
دقت کردی ساعت با ساعتت چقدر فرق داره، از نظر روحیات منظورمه
شما دخترا چرا اینجوری هستین!!
خخخخخ
کلن من شخصا تعادل روانی ندارم!! میدونم!! راحت باشین!! :دی
ولی نمیدونین دیشب چ حالی داشتم!!! میخاستم بشینم مفصل حالمو بتوصیفم ، ولی دلم طاقت نیاورد!!
اول صبحی تند تند همین پستو نوشتم!!
این یک هزارم احساساتمم نیس!! :دی
ما دخترا اینجوری ایم چون عشقیم!! عشق! ^_^
.
امروز زیادی خوشحالم!! خدا ب خیر بگذرونه! :دی
خدا کنه دست تقدیر یه بارم که شده...واسه یه روزم که شده با خوشحالیِ من راه بیاد! :|
راه میاد هر روز راه اومده
همیشه خوش و خرم باشی دخترم ....
:)))
امیدوارم :)
ممنون پدر ^_^
کشتین ما رو که!
چه حس قشنگیه .... امیدوارم همیشه کنار هم بمونین :)
و هر روز مثل امروز خوب و سرحال باشین ....
:)
عکس هم به شدت قشنگه!!!
:دی
داشتن یه دوست خوب قشنگترین حس دنیاس :)
ممنون :)
:)
^_^
دیدی خوب شدی
حالشو ببر و حفظش کن
خیییییلی خیلی خیلی خوبم ^_^
سعی میکنم :)
:)
چه خوب
ایشالا همشه شاد باشی:)
ممنون ^_^
سلام فدات شم همیشه خوشال باش و بخند نعسم*-* فدای اشکات ...تا همیشه کنار هم و رفیق بمونین عزیزم*-* از این عکسا نذار دلم میره...کاش میشد اونجا باشم...واسه همیشه همون جا بمونم...
مرسی عزیزم :)
آرهههههه! خیلی جای قشنگیههههه ^_^
منم خوشحالم خوبی دختر گل :)
فداااات ^_^
چ خوووب حسِ خوبت منتقل شد . همیشه خوببب و خوش باشی عزیزم
چه خوبه که منتقل شد! ^_^
مرسی آجی...تو هم همیشه خوب باش ^_^
چه عکس خوشگلیه :)

ایشالا حس خوب امروزتون تکراری ترین اتفاق زندگیتون باشه..:)
^_^


ممنون...تکراریِ قشنگیه که هیچوقت تکراری نمیشه ^_^
سلووووووم من اومدم  چطوری خرگوشم  ^_^
سلوووووووم
خوش اومدی جوجه رنگی ^_^
عالی ام!
تو چطوری؟؟
دیشب ساعت چند خوابیدی؟ :دی
تا باشد از این رفقا...
💗💗💗
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">