هُرمِ زِمِستان

علامت سوال!

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۷ ق.ظ

تو جرئت داری برگرد!!

یه جوری با اره برقی ب 540 قسمت نامساوی نصفت میکنم ک بفهمی بی خدافظی رفتن چقدر کار بدی میباشد!!

قرارمون این نبود آجی...

دلم برات تنگ شده...



واقعا چرا وارد فاز رفتن شدن همه؟؟

بذارم منم برم خیالتون راحت شه؟؟ -_-

۷ ۰
با این وضعیت منم بودم برنمی‌گشتم😨 ارّه؟!؟!
خخخخ

بله اَره!!
البته تفنگ هم هست...اگ خدایی نکرده رفتین با اون هم میتونم منتظر بمونم تا برگردین!! :دی
کی رفته؟
علامت سوال...همون نهال دیالوگی ها...
تو نمیدونی کجاس؟
یه کم حواسم پرت شد ازش...تقصیر منه ک هواشو نداشتم...این چندروزه خیلی درگیر بودم...دارم میمیرم از نگرانی و عذاب وجدان!
البته خیلی خیلی خیلی بابت یهویی رفتنش دلخورم ازش... :(
نگران نباش ایشالا بر میگرده :)
ان شاالله...
والا این روزا همه یهویی طور غیب میشن!!
دیگه نمیدونم چیکار باس بکنم! :(
نگران نباش به خاطر درس خوندن رفته ، حالش هم خوبه . شاید نمیدونسته اینقده بهش اهمیت میدی
ینی واقن نمیدونسته؟؟
عجیبه!
موفق باشه ان شاالله... :)
تو باش حرفیدی؟؟
سلام یاسمنا چی شده ؟ شاید کاری براش پیش اومده ! برمیگرده ، نگران نباش. ما همه جلد دوستیت شدیم هر جا بریم بازم برمیگردیم پیش خودت*-* اره و تفنگت رو هم بذار تو کمد درشم قفل کن ^_^ تو برو تا ببین من چیکارت میکنم^_-
قربونت برم...من آخه کجا رو دارم برم؟؟
اگ دو دقه حالم خوبه ب خاطر بچه های اینجا و بچه های بالاس...
اینارم نمیذارم توو کمد!! باشد ک کسی هوای رفتن نزند ب کله اش! :دی
خوبی از خودته هیونگ :)
گفتم اگه خواستی بری منم ناخن گیرم رو ، رو میکنم^_^ بچه های بالا؟o_O من که دیگه نمیرم منو معاف کن از هم صحبتی باهاشون^_^
خوش میگذره :)
چی خوش میگذره! کجا خوش میگذره!o_O
خخخخ
وقتی برنامه ی قند پهلو رو میبینی خوش میگذره! ^_^
به هرحال خانواده ی دیاروگی ها که بیخبر از هم نمیمونن . هر چند از دیالوگی ها هم انصراف داد
اما وقتی برگشت گوششو حسابی میکشیم هم برای اینکه به تو خبر نداد هم به خاطر انصرافش
هعی...
من نمیفهمم چطور شده ک ب من نگفته!!
شاید ازم دلخور بوده...بیشتر ب خاطر این تفکر دارم اذیت میشم...
قند پهلو چیست؟؟؟!!!o_o
یه برنامه ی تلوزیونی! :)
من ک الان توو فاز اومدنم D:
همینجوری بیا...یه کم دیگه ادامه بدی میرسی درِ خونمون! :دی
خوشحالم ک اومدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">