هُرمِ زِمِستان

نزدیک بودااااا...! + چالش رادیو بلاگی ها

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ

چرا وبلاگ؟

ما آدما معمولا دور خود واقعیمون (به هر دلیلی) یه سری دیوار میکشیم که رد شدن ازشون حتی گاهی واسه خودمونم سخته...واسه همین بعضی وقتا خودمونو گم میکنیم. اینجا یه دیوار به منِ درونِ هرکس نزدیکتره...و گرمای این نزدیکی از پشت ای صفحه ی سرد هم حس میشه...اینجا مجبور نیستیم تظاهر کنیم...رفاقتا و کنار هم بودنا اینجا حتی میتونه از دنیای حقیقی هم گرم تر ، امن تر و واقعی تر باشه... ^_^



+فاطمه سادات عزیزم...ببخش که دیر شد آبجی گلم...نزدیک بود شرمنده ی محبتت بشم از دست این حافظه! این دفترچه یادداشتمو وقتی باز میکنم ک بخام چیز جدیدی توش بنویسم...ولی وقت نمیشه دوباره بش سر بزنم ک ببینم چ کارایی باید انجام بدم تااااا کار بعدی رو یاد داشت کنم باز! :دی

++دل منم براتون تنگ شده بود!! حالا اگه چرخ روزگار گذاشت دو دقیقه از دست من نفس راحت بکشین!! تقصیر من نیست ب خدا مجبور شدم!!نمیشد ب قولی ک دادم عمل نکنم ک! :دی

۶ ۰
سلام
میشه یه نگاهی به وبم بندازین و نظرتونو راجع بهش بگین؟
این سایت درسته
حتما عزیزم ^_^
طوری نیست عزیزم بازم ممنون که حرف من یادت بود و انجام دادی متن شما عالی بود لینک این مطلب رو برای رادیو بلاگی ها بفرست باتشکر
ممنون...حتما :)
درود بر تو :)
درود متقابل ^_^
سلام دونگ سنگ نازنینم خوبی فدای چشات؟ عیدت مبارک عزیزم*-* دیوار...من که دور تا دوره دلم دیوار کشیدم رفیقم-_-
سلام عزیزم...مرسیتم :)
تو خوبی؟
عید تو هم مبارک ^_^
نکن این کارو با خودت قربونت برم😘
خوبم جون دلم*-* هیییع...چی بگم،دلم خسته است از همه
همه؟؟؟
چرا آخه؟
سلام 

خیلی دقیق گفتین ،اینجا از حجم خودسانسوری هامون کم میشه ولی بازم سانسور زیاد داریم که اون سانسور ها جتش تو دفترچه هست:) 

سلام(فک کنم این پنجمین باره! :دی )



آره دیگه...یه چیزایی کاملا واس خود آدمه...اصن گفتنش باعث پوچی میشه!! آدم نباس کاملن خالی شه!!
اره واقعا اینجا مجبور به تظاهر نیستیم ولی خیلی چیزا رو هم نمیتونیم بگیم ;)
بعله!!
مثلا این ک اون شب...لا اله الله...
میزنم با همین اره برقیم ب 540 قسمت نامساوی نصفت میکنماااا...
اصن هرکاری میکنم لامصب یادم نمیره ک...!! حافظم قوی نیساااا فقد همونو یادم مونده نمیدونم چرا!!؟؟؟ راسی تو بهم عیدی دادی؟؟ :دی
چی بت بگم من رفیقم...گاهی ما خودمونو گول مبزنیم که همه چی درست مبشه اما...کاش دلیل این دلشکستگی ها رو میدونستم ...ولی کاری از من بر نمیاد بی دلیل و بی گناه باید تاوان بدم
منم نمیدونم چی شدی قربونت برم...ولی دعا میکنم حال دلت خوب باشه...خدا در دلهای شکسته است...
ب قول شاعر...این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است ^_^
غمت نباشه هیونگ...تا خداهست...حَله! :)
فداااات دونگ سنگم*-*
^_^
اره من دادم شما هیچی عیدی به ما ندادی
دیدی ک وضعیتمو...
عید بعدی ان شاءالله :دی
اگه سال دیگه بهت عیدی دادمممم 
حقت بود امسالم نمیدادم یوهاهاها[شیطان]
اگ زنده بودم تا سال دیگه...زندت نمیذارم اگ عیدی ندی!! (نیشخند)
از همین الان بهت قول میدم عیدی بی عیدی! B)
قولتو نشنیده میگیرم :دی
ظاهراً همینطوره 🙂
خداروشکر البته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">