هُرمِ زِمِستان

اینجا متروکه نیست...کلبه ی آرامش من است...

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

خوبم!

حتی اگه واقعا خوب نباشم ، به نفعمه که تظاهر کنم خوبم!

اینجا سیاره ایه ک فکر میکردم اگ روزی حالم خوب نباشه...کسی توش پیدا میشه ک دستمو بگیره و من براش مهم باشم...

اما...

دارم میترسم...

چیزایی ک میبینم...چیزایی ک میشنوم...چیزایی ک دارم میفهمم اینوروزا...

هاج و واج میشینم یه گوشه و زُل میزنم ب دیواری ک یه در مخفی داره به افکارم...

از اون در وارد دنیای ذهنم میشم...یه فضای خالی سفید...خالیِ خالی...حتی خالی تر از اون دیوار روبرویی!

قلبم که از ترس با یه صدای خفه داره توو سینه‌م میکوبه...انگار میخاد بیاد بیرون و توو بغلم قایم شه!

طفلی نمیدونه من خودم موندم که باید از کجا فرار کنم به کجا...؟!

فریاد عقربهی ثانیه شمار انگار میخاد به قلبم بفهمونه که چجوری باید بتپه...آهسته و پیوسته...تیک...تاک...تیک...تاک...تیک...

انقدر تکرار میکنه تا بلخره آروم میشم...آروم و آروم تر...

تپش قلبم حتی آرومتر از ضرب ثانیه هاس!!

مث اینکه آهستگی رو خوب یاد گرفته ولی پیوستگی...

حس دویدن یه گرمای خاص روی پوست دستم...

یه گرمای خاص و خوشرنگ...همرنگ قلبم...همرنگ لبه ی تیز این چاقو...

سرد شدم...!تمام بدنم سرد شد...

دیگه مهم نیست چقدر اونی که نشون میدن نیستن...حتی دیگه مهم نیست که چقدر نیستن...

الان تنها نگرانیم اینه...رو سنگ قبرم چی مینویسن؟اصن دارم سنگ قبر؟؟؟

شاید بنویسن رفتی و داغ تو...کدوم داغ اصن؟؟؟

یا مثلا زود رفتی نازنین...نازنین؟میترسم اسم خودم یادشون بره!خخخ

یا...گلچین روزگار...گُل؟ کجات مث گُله آخه؟؟😂

راسش...اصن نمیدونم چی مینویسن اینجور موقعا!

اصن همینی ک من میگم بنویسین : 

"به جز این مستطیلِ تاریک...هرچی نصیبش شد ، پوچ بود!"

البته همونم تا چند وقت بعد از مرگم پوچ میشه!ولی خب...حداقل از نظر معنوی یه چیزی توش هست!

.

.

راستی داشتم چی میگفتم؟؟

آها! اینکه...خوبم!😊

+دارم میرم...معلوم نیست کِی برگردم...حداقلش یه روزه و حداکثرش نزدیک ب یه سال...! ولی حتما میام...اگه جناب عزرائیل قبلش نیومده باشه سراغم البته!


+یه معذرت خواهی ویژه بدهکارم به بروبچه های دیالوگی ها...منو ببخشین ک این مدت انقده سرم شلوغ بود ک نتونستم اون طوری ک باید ، عمل کنم...الانم ک...واقعا شرمنده ی همه‌تونم...بر میگردم و جبران میکنم انشاالله...


+به هر حال اگه بدی یا خوبی ازم دیدین علی الحساب حلال کنین بعدا جبران میکنم😁


+وبلاگ کوچولوی من! تو کلبه ی آرامشمی...دلم واسه تو هم تنگ میشه...ببخش که همین اولِ کاری دارم اینجا تنهات میذارم...دوباره برمیگردم پیشت...:)


+دلم براتون تنگ میشه...دلم میخاد وقتی برگشتم...کسی نرفته باشه...من به همه‌تون وابسته شدم...به تک تکتون...یهویی نذارین برین بی خدافظیاااا...صبر کنین من بیام حتما...اگ یه وخ ب رفتن اورژانسی(!) مبتلا شدین حتما بهم بگین چجوری میتونم پیداتون کنم.


+امیدوارم چیزی رو یادم نرفته باشه ک بگم...! آها...راستی یادتون نره...حتما حتما حتما خیلی خیلی خیلی برام دعا کنین! ^_^

۱۰ ۰
یاااااسییییی:/
وااااسه چیییی میریییی:///
این حرفا چییی بود:/
با احساسات ما بازی نکن:/
رفیقم😢

قربونت برم...زودی میام...
دعاکن برام...
ایشالا زود زود دوباره پیشتم...
بمونیااااا
فراموشمم نکن😊
چرا میخوای بری؟
یه سری اجبار تلخ...
انشاالله ک طولانی نشه...
.
اولین باره اینجا میبینمتون...
خوشحالم از حضورتون😊
چرا میری؟منطق نداری عایا؟
قربونت برم منطق اینا اینجوریه دیگه...😁
اگ با منطق من پیش بریم ک صد درصد راههای بهتری وجود داشت...😊
هعی...
خیلی حیف شدتازه باهات اشناشدم ناراحتم کردی
امیدوارم زودزودبیای
منتظرتم اجی:))))
فداااااااات....
اصن رفیقایی مث شما باعث میشن ک ب امید برگشتن ب اینجاهم ک شده هر تلخی ای رو تحمل کنم😍
قربونت برم آجی...زودی میام😊
یاسی نونا
فایتینگ
^_^
منطق شما چیه؟|
فعلن منطق من ملاک انتخاب مسیرم نیست...!
خدانکنه عزیزمن ان شاءالله هرمشکلی وهرسختیوبه اسونی بگذرونی

منتظرتم اجی جووونم:))))
^_^
سلام عزیزم . ان شاءالله ک زوودی برگردی . بهترینارو برات آرزو میکنم .
سلام ^_^
ان شاالله...
ممنون :)
دونگ سنگم اینا چی بودن نوشتی ترسوندی منو فدات شم!؟ کوجا میری؟-_- امیدوارم همه ی سختیها و مشکلاتت زود زود تموم شن و برن جون دلم...دلم واست خیلی خیلی خیلییییییی تنگ میشه منتظرتم حتمن زودی برگرد*-*
^_^
دلم تنگ شده برات :(
من بیشتر... (گریه)
با احساسات مردم چرا بازی میکنی . . . ؟؟؟ زودی بیایی هااااا . . . ^_^
خخخ...
بخدا واس خودم سختتره...طاقت نمیارم ک...امروز یادم اومد یه قولی داده بودم باس ستشو میذاشتم! :دی
هرچی زودتر بهتر... ^_^
خداروشکر که برگشتین:)
ممنون ^_^
چ برگشتنی هم هست!!
دو روزم دووم نیاوردم!!
خو وقختی توو حقیقی کاملن تنهام...کنار گذاشتن مجازی واقن سخته...
ینی ایول که برگشتی D:
قربونت...
خدا کنه موندگار شم!!
جرئت نمیکنم بهش دل خوش کنم...میدونی ک هر وخ تصمیمی گرفتم برعکسش میشه!! :دی
^_^
کل رفت و برگشت های ماهم همینطوریه

اینو قبول دارم...خیلی
هعی...
ب قول شاعر...از چی بگم برات؟؟
هرچه خدا خواست همان می شود...
دعاکن برام...خیلی... :)
بله خدا هرچی بخواهد همون میشود

محتاجیم به دعا

خدا بدِ بندشو نمیخاد...ولی گاهی بنده دوام نمی آورم!! :دی

من نمیدونم اینجور مواقع چی میگن!! من محتاج ترم؟؟ ما بیشتر؟؟ در کل بیا واس هم دعا کنیم...واسه همه دعا کنیم :)
ای ام یک عدد جرثقیل :) 
😅😅😅
جرثقیل؟؟ جرثقیل واس چی؟؟
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">