هُرمِ زِمِستان

قرار عاشقانه

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ

کپی از وبلاگ فاطمه جون :

سلام بیانی های عزیز بیایین همگی برای بیماران سرطانی دعا کنیم مخصوصا برای دوست عزیزم لاله جان.. دعا کنید و هر چه زودتر داروهاش پیدا بشه و این پست موقته و نظردهی بسته س چون من مطمنم لاله عزیزم زودی زودی حالش عالی میشه پس اگه حرفی داشتید در پست بگو سیب بفرستید لاله عزیز هم میخونه و اگه امکانش هست ی قرار داریم امشب ساعت 22 همگی قرار عاشقانه داریم با خدای خودمون. زیارت عاشورا میخونیم ب نیت سلامتی همه بیماران سرطانی.. لاله قشنگم دوستت دارم رفیق دیدگاهی . صبور و امیدوار باش بهترینم دوستت دارم د وستت دارم

کپی با ذکر صلوات ازاد است .


+یه ذره دیر رسیدم...ولی هنوزم وقت هس...الان همه دارن میخونن...منم میرم بهشون برسونم خودمو...هرکی دوس داشت میتونه بیاد ^_^

۷ ۰
اجیی گلم ممنونم ک این پست رو توام گذاشتی فدات اجی .. منم همین الان خوندم
وظیفه بود عزیزم^_^
دوست تو دوست منم هست... :)
عزیزم به ما دیدگاهیا هم سر بزن :)

http://www.didgah5c.ir/

راستی لاله برای هممون خیلی عزیزه ، امیدوارم هرچه زودتر حالش خوب بشه :)
چشم حتما :)

ان شاءالله ^_^
من که کلا نرسیدم مثل اینکه :|
الان بخون...خدا میقبوله...براش دعا کن :)
من نمیشناسمش ولی انشالا داروهاش پیدا شه . . . حالش هم خوب شه . . . و متاسفم که دیر رسیدم >_<
ان شاءالله...
واس دعا کردن هیچ وقت دیر نیست... :)
ایشالا همه آدما شاد و سلامت باشن
ان شاءالله ^_^
امیدوارم لاله جان هر چه زودتر سلامتیشو بدست بیاره هم لاله ی عزیزمون هم همه ی بیماران دنیا...
انشاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">