هُرمِ زِمِستان

رفتن...!

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ق.ظ


واژه ی غریبیست...

که در آغوش قربت ، غریبه می شوی...!

که در اوج اعتماد ، به دنائت خیانت دچار می شوی...!

که در انتهای عشق... به سرآغاز تنفری عظیم فرو می روی

که زندانیِ اختیاری اجباری می شوی...

که مجبور می شوی با لبخندی سبز ، از تمام خط قرمزهایت بگذری...

برای رسیدن به آزادیِ آرامی که در حصار تنهایی نهفته است...

و مرگ ، غریبه ای گرم ، آشنا و تنها... در آغوش می گیرد تمام تن های تنها را...

و در پرتوی لبخند آرامَش ، تمام وجودت یخ می زند...!


+طرح از وبلاگ mr-ycn.mihanblog.com

۳ ۰
جمله ی اخرت کشندس‌...
حالت خوب باشه،باشه؟؟
خوبم...وقتی مینویسم حال بدم همونجا خالی میشه...اگ ننویسم میمونه :دی
توو این پست هم باز دچار بود !
شانسته دیه! :دی
.
دچار خیلی جاها هست!!
اینو قبل از آشنایی با وب تو نوشتما!! :دی
خداروشکر که خوبی:دی

^_^
و در پرتوی لبخند آرامش ، تمام وجودت یخ میزند . . . ! >_<
این جمله آخری فوق العاده بود . . . ^-^
لطف داری ^_^
چقدر این حس قریبه...ایندفه قریبه...زندانی اختیاری اجباری... هر شب قبل از خواب-البته وقتایی رو که یهو بیهوش میشم بس که خسته ام رو فاکتور میگیریم- خب میگفتم، امکان نداره به این غریبه ی گرم فک نکنم...به اینکه الان توی شرایط بیاد بهتره ! یا نیاد! ....=_= واقعنی عالی بود عزیزم..خیلی خیلی زیاااااد*-*
فکر کردن بهش خوبه!!
باعث میشه آدم اصلاح بشه!!
ولی این که دعا کنیم زودتر بیاد...اصلا کار خوبی نیس!! :دی
من ممنونتم بابت کامنتات عزیزم ^_^
هممم...اوکی گلم...ولی گاهی وقتا یه شرایطی پیش میاد دلم میخواد که بیاد...خو باشه ولش کن سعی میکنم از امروز به اومدنش فک نکنم..بچه ی خوبی ام نه؟^_^
بچه ی خوبی ای!!
.
ولی من با تو قهلم!! :دی (شوخی!)
یا بسم الله!!!o_O چلاااااا؟!؟!؟! الان گریه کنم من؟=_=
ن گریه نکن!!
دعا کن فقد... :)
متن زیبایی بود.
ممنون ^_^
خیلی زیبا بود و غم انگیز...!
هعی...
ماجده و یگانه واقنی رفتن؟؟
من ماجده رو پیداش نکردم! :(
باشه...ولی دعا واسه چی ؟؟؟
واس این ک ب راه راس هدایت شم...عاقبت ب خیر شم...سفید... بیخی دیه...کلن دعا کن! :دی
آها...^_^ باشه چشم...ایشاالله یاسمنم به همه ی آرزوهای قشنگش برسه و همیشه سلامت و موفق و خوشحال باشه..و دیگه هیچ وقت دلش نگیره و چشاش نباره*-* واسه همه همیشه دعا میکنم گلم...*-*
خیلی خیلی خیلی مرسیتم ^_^
عزیز دلمی^_^
^&^
آخرین جمله محشر بود یاسمن بانوی من
:***
میسی ^&^
عجب طرح قشنگی D:کی زدهههههه؟؟؟؟؟D:
نیدونم!!
هرکی بوده خیلی منو دوس داشته!! :دی
آخه مطابق با سلیقه ی من طرح زده! ^_^
قربان سلیقت گل بانو :*
^&^
هم نوشته‌ی شما عالی بود و هم طرح.
یاسی چطور این قدر قشنگ مینویسی؟
آنیا چطوری انقد خوب و مهربون و عشقی؟ ^&^
مرسی از لطفت :)
با این تعریف‌هات حسابی خجالتم دادی .
ممنونم از لطفت :)

فداااان... بوس ^&^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">