هُرمِ زِمِستان

حوالی تو...

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ق.ظ

خوش میگذرد؟؟

نه!

حوالی تو لحظه ها با هزار جان کندن میگذرد...

با هزاران هزار دلتنگی خاموش...

حوالی تو آه میبارد از نگاهم...

نزدیک تر ب تو شده ام اما...دور تر از همیشه ای!!

۳ ۰
بغض+آه
واو!!
ببین کی اینجاس!😍
علامت سوال کم پیدا!!😊
خوبی دخی؟؟
تو کم پیدا تریا....
مرسی‌.😘
من؟
من ک تا نت هست هستم!😁
چرا فهمیدن  جمله هات سختههههه؟😥
هیچکدومشونو نمیفهمممم🤐😭😭😭🤐

فدااات...هر جاشو میخای بوگو بتوضیحم برات!😘
باورت میشه همینجوری اومدم وبت؟فکر نمیکردم پست گذاشته باشی D:
جمله غم انگیز و خیلی زیبایی بود گل بانو :*
مرسی☺
حرف دله دیگه...
علی آباده؟
ن عشق آبادع!😂😂😂
سلام عزیز خوبی؟ چه حس غریبیه ..دور بودن در عین نزدیکی...! این جمله خیلی قشنگه: حوالی تو آه میبارد از نگاهم... ممنونم گلم..راستی یک عدد سوال همه ی پستات، نوشته ی خودتن ،درسته؟ ...خیلی زیبان*-*
واس من قریبه...
مرسی عزیزم لطف داری😊
عاره خودم مینویسم...خوشحالم ک خوشت اومده^_^
همشون سختن 

^_^

میدونی معمولا با چنتا حس مینویسم...واسه همین اینجوری میشه!! :دی

هر کدومو ک خاسی زیرش بکامنت تا شرح وقایع یدم! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">