هُرمِ زِمِستان

حس خوبیه...

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

وقتی یه لبخند توو منوی اعلان گوشیت ظاهر میشه...

بازش میکنی...

نوشته "خیلی دوسِت دارم یاسی اینو هیچ وقت یادت نره"

.

.

خیلی...هیچ وقت...

اینا ینی عمق اطمینان... دلگرمی... اعتماد... رفاقت... :)

مرسی رفیق...

مرسی که هستی... ^_^

۱ ۰
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
سلام :)
سلام دنبال میکنی
دنبالید!
اگ خاستین شما هم دنبال کنین...ممنون! ^_^
منم دلم ازاین رفیقا خواست:(:(:(:(:(

حس خوبیه
ان شاءالله نصیب تو هم میشه عزیزم ^_^

عاره واقن :)
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
دنبال کردم ک!
لینک چی
لینک؟؟
بلد نیسم! :دی
برو تو قسمت پیوند عنوان دادنزن و لینک سایت هم dadnazan.blog.ir تازه یکی دیگه به عنوان سایت دادنزن dadnazan.ir بزار توی پیوند های روزانه هم بزار
اوکی...
تو هم لینکم کن :)
اکی شما بکن من میکنم
لینک شدی! :)
سلام گلم ... این حس یکی از ناب ترین حس های دنیاست *-* خوش به حال کسی که همچین رفیقی داره ^_^
خوش ب حالم! ^_^
خیلی خیلی خوش به حالت*-* همیشه خوشحال باشی ایشاالله عزیز
مرسی😊😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">