هُرمِ زِمِستان

آدم بَده...

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ق.ظ


دلم میخاس میتونستم همه ی آدم بَده های زندگیتو از ذهنت پاک کنم...

بغلت کنم و نذارم به هیچ چیز بدی فکر کنی...

واست از رویاهای قشنگی که دارم حرف بزنم...

هرکاری که لازمه انجام بدم تا تو فقط لبخند بزنی...

اما...

میترسم...

میترسم از اون چیزایی که بِهِم نمیگی...

میترسم بدون این که بدونم توو زندگیت کمرنگ شده باشم...

چرا الان که باید باشی نیستی؟؟

یه جا نوشته بود "اگه یه نفر توو لحظه هایی که باید کنارتون باشه ، نبود...دیگه نخواین که هیچ وقت باشه...!"

اما من میخوام تو باشی... حتی اگه فقد توو خوشحالیام باشی...

حتی اگه باعث گریه های شبونه م باشی...

تو... فقط... باش!


+ینی میشه یه روز بشنومت؟؟ هه! فکرشم نمیکردم اینطوری بشم!!

۵ ۰
همین بودن رو هم دریغ می‌کنن...

هعی...

این روزام میگذره بلخره...

حست رو میفهمممم.....^_^
چ حس خوبیه فهمیده شدن! ^_^
چه کسی را؟؟؟ 
عشقم را!! :دی
هعییی
یجورایی حرف دل منم همینه!
ینی دلتون بارونیه؟؟
رنگین کمونی بشه ان شاءالله! ^_^
^_^عالی بود
یه جورایی حرف دل منم به دوستمه
هعییی
مرسی ^_^
چقد خوبه که حرف دل همو میفهمیم...
و چقد بده ک آدم بَده ها تموم نمیشن!!
و چقد بدتره که خاطرات اون آدم بَده ها هیچ وقت فراموش نمیشه...
پس نظر من کو؟؟؟؟؟؟

کدوم کامنت؟؟؟

توو پستای قبلیه احتمالا!!

راسی سلام! :)

سلام عزیز . 
نه تو همین پست گذاشتم :/ 
احتمالا ارسال نشده پس!!
خو دوباره برفس! :دی
.
تو نت داری؟؟
خو لاقل یه خبر بده کی داری میای!!
ی حسی میگه اینو برای من گفتی الان!
حست درست میگه! :دی
بیخی... بش نفکر...! :)
اهان  "اگه یه نفر توو لحظه هایی که باید کنارتون باشه ، نبود...دیگه نخواین که هیچ وقت باشه...!" هم برای من بود پس؟
اوکی نمیفکرم...
ن عشقم!! ^_^
اون فقد یه جمله س!! همین!!
من زیادی روم فشار بود اون روز... توو مجازی میگشتم واس آروم کردن خودم!! این جمله رو هم اون روز پیداش کردم... روی یه عکس نوشته...
میدونی ک... وظیفه ی کسی نیس ک توو اینجور مواقه کنارم بمونه!! باید خودم کنار بیام باش! :)
باید بزرگ شدنو باد بگیرم دیه!! :دی
تو منو نمیشناسی؟؟!
سلام عزیز...منم این حسو تجربه کردم ولی یه طور دیگه--- من کسی رو دارم که میخوام کنارم باشه، و تمام چیزایی که توی متن هست رو براش انجام بدم...کنارمه اما من هیچ کاری نمیتونم واسش انجام بدم....... آدم بده اینجا ..منم........
آدم بَده بودن خوب نیس!!
تو آدم بده نیسی عزیزم!!
آدم بَده اونیه ک میذاره و میره بدون این ک فکر کنه کسی ک دوسش داره چ بلایی سرش میاد!! بدون هیچ عذاب وجدانی!!
تو خوبی... همین ک خودت فکر میکنی آدم بَده ای ینی خوبی... آدم بده ها توهم خوب بودن دارن همیشه!!
ممنون جون دلم واسه دلداریت *-* یه حسه خوبی پیدا کردم وقتی اینجوری گفتی بم..بازم ممنون
چ حس خوبیه ک حس خوبی داری الان!😘😘
منم ممنونم از حضورت و کامنتا و وقتی ک میذاری☺☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">