هُرمِ زِمِستان

تصمیم

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ

همین الان باید تصمیم بگیری یاسی...

الان دقیقا میدونی پارسال چه اشتباهاتی کردی...

و با تموم اون اشتباهات... بازم رتبت خوب بود!!

ولی باید مطمئن بشی که ب همین راضی میباشی واسه ادامه ی زندگیت ، یا میخای برسی به چیزی که آرزوشو داشتی؟؟!

.

دیشب تا صبح فکر کردم... دیدم هنوز وقت دارم!!

نمیخام همین دفه ی اول جا بزنم...

وابستگی... یا بهتر بگم ، دلبستگی های زیادی اینجا پیدا کردم!!

کلی دوست که با همه ی اخلاقای خوب و بدشون... و با وجود این که خیلیاشون باورم نکردن ولی من دوستیشونو و صداقتشونو باور کردم...!

با این که خیلی وقتا اذیت شدم از حرفای بعضیا... ولی حتی همون بعضیارم توو قلبم جا دادم!

و صد البته کار اونا بسی سخت تر بوده بخاطر تحمل کردن من!

کلن دوست داشتن آدما خصلتمه!! مگه چند روز قرار زنده بمونم که بخام همون روزا رو ب این فکر کنم که کی چی میگه درباره م!!

.

و اما تصمیم...

امسال میمونم... و محکم ادامه میدم! :)

دور همه ی دلبستگیامو... قلممو... دوستامو... عشقامو... موزیکو... دور همه چیزو خط میکشم...

شاید سخت باشه... ولی نشدنی نیس!!

همونطوری که پارسال به اون سرعت گذشت... امسالم میگذره!

فقد برام دعا کنین...

دلم میخاد بشه گاهی اینجا پستی بنهم اندر احوالات خودم... و برای آگاهی یافتن از این که شما چگونه اید؟! :)


+از معلمای انشا و املا و ادبیاتم و آقای فردوسی و آقای مردد بابت اینطوری نوشتنم حلالیت میطلبم! ^_^

۲ ۰
تو که میگی رتبت خوب بوده!!!
بزنم داغونت کنم! میشینی انتخاب رشتتو میکنی...وقتی نتیجش اومد اگه قبول نشدی اونوقت با این جدیت میری میخونی :| 
یاسمن بی احتیاطی نکن...سرنوشتته...
میدانم!!
بت گفتم که... :)
داغوووووونیم ما
انشاءالله موفق باشی 
چون میگذرد غمی نیست
مرسی...! ^_^
عاره میگذره :)
پشتِ کنکور موندن واقعاً سخته اما تو می‌تونی :) موفق باشی یاسی جون ^_^
امیدوارم ک بتونم...
برام دعاکن!!
مرسی حوا جونم ^_^
ان شاء الله موفق باشید هر تصمیمی که می‌گیرید..
ممنونم... برام دعا کنین...  ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
********* **** ****** ***
به انتخابت احترام میذارم.. 
ولی امیدوارم تصمیمت درست باشه. .
خسته شدم از اینکه همش باید منتظر باشم اوضاع بهتر شه
مرسی آیینا...
همین ک دوستایی مث شماها دارم بم امید میده :)
هرچی باشه دیگه همین امساله...
اوضا بهتر میشه آیینم... :)
امیدوارم به هر آرزویی که داری برسی. 
شک نکن اگه  تلاش و پشتکار داشته باشی به هدفت میرسی. به قول معروف هر مرادی را به همت میتوان تسخیر کرد.
موفق باشی دوست کنکوری من . 
مرسی آنیا جونم ^_^
"کلن دوست داشتن آدما خصلتمه!! مگه چند روز قرار زنده بمونم که بخام همون روزا رو ب این فکر کنم که کی چی میگه درباره م!!"
خیلی موافقم!


اگه تلاش کنید، حتما موفق میشین... :)
ممنونم از حضورتون! ^_^



دعا کنین برام!! امروز اولین روزم بود!! با ریاضی شرو کردم!! (ریاضی ندوس!! :/ )
چشم.. :)

اگه کنکوری هستین، آهسته بخونید اما پیوسته... مقطعی خوندن قاتل یه کنکوریه!
ریاضیِ بیچاره.... :))
مرسی ^_^

ریاضیِ بیچاره کننده!! :دی
سلام گلم *-* امیدوارم که همیشه توی زندگیت موفق باشی و به همه ی خواسته هات هم برسی...من به عنوان کسی که کنکور و پشت کنکور موندن واقعن زندگیشو داغون کرد و عمرشو بیخودی ازش گرفت ..نمیتونم چیزی بت بگم که دلداریت بدم یا ..نمدونم...یاد اون روزا که میفتم حالم خراب میشه...ببخشید... ... البته که زندگیه خودته و خودت باید تصمیم بگیری..اما خوب فک کن ، پشت کنکور که بمونی، سرد میشی ..من که اینجوری شدم البته انیدوارم شرایط تو خوب باشه چون من زندگیه شخصیم به شدت رو کنکورم تاثیر گذاشت..نتونستم، حالا به هر دلیل که نشد ... اما الان فهمیدم که کلن مسیرم اشتباه بود ! کاش زودتر میفهمیدم...زندگیه من دانشگاه رفتن بود ..وقتی نشد خیلی افسرده شدم ..اما یه دفه وارد یه راه دیگه شدم ..یااااع بازم من انشا نوشتنم گرفت ببخشید...کلن زیاد پرت و پلا میگم ..شما جدی نگیر ^_^ امیدوارم که بهترین ها در انتطارت باشن...و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی...واست دعا میکنم البته اگه قبول کنی دعامو*-*
مرسی مرسی! ^_^
من فهمیدم اگ سخت نگیریم سخت نمیگذره!!
ب قول حافظ : سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش!
از همین الان آهسته و پیوسته می رم جلو... تا جایی ک بتونم! :)
ممنونم از دعای خیرت عزیزم! ^_^
انشا چیه؟؟ من خوب میدونم نوشتن و تداعی این خاطرات واست چقدر سخته... ولی مینویسی تا کمکم کنی... ممنونم ازت! :)
آورین کار درست همینه، تفکر درست همینه..اینو قبول دارم-- این دنیا بازتاب خود ماست: غمگین باشیم ، غمگینه- شاد باشیم، شاده--- امیدوارم همیشه شاد باشیو بخندی^_^
مرسی😍
تو هم همینطور😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">