هُرمِ زِمِستان

بلخره اومد!

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ

واسه ما که خوب نبود...

امیدوارم واسه شماها خوب بوده باشه... :)

۱ ۰
خوب از نظر آدمها خیلی فرق داره. یکی از دوست های من رتبه اش دو رقمی شده ولی میگه رتبه اش خوب نشد‌ه! [زمانیکه این حرف رو زد دلم میخواست با تبر به دو نیمه تقسیمش کنم]  عوضش یکی دیگه از دوست هام ده هزار شده و میگه رتبه اش خیلی خوب شده!
من هم اصلا از رتبه ام راضی نیستم. تا حالا هیچ وقت این قدر توی زندگیم نا امید نبودم.  ولی چاره چیست؟
میتونم بپرسم رشته ی شما چیه؟ من تجربی هستم.
منم تجربی ام! :)
من یهویی تصمیم نگرفتم ک بمونم!!
از لحظه ای ک کنکور دادم دارم بش فکر میکنم... حتی یه ماه قبل از کنکورم بهش فکر کردم!!!
تصمیم راحتی نیس!
ولی بنظرم اگه اونی که میخای با رتبه ای که آوردی به دست نمیاد ، ارزششو داره که یه بار دیگه هم تلاشتو بکنی!! ^_^
این بار با امید و توکل و تلاش بیشتر... الان یه دوره ی مهم توو زندگیمونه... حتی از خود کنکور هم مهم تره!!
ناامیدی گاهی سراغ آدم میاد ، ولی نباید بذاریم همینجوری بمونه!
سعی کن توو انتخاب رشته ت دقت کنی و بعدشم همه چیزو بسپری ب خدا... اصلنم ناامید نباش... ان شاءالله که هرچی ب صلاحته برات اتفاق بیوفته. :)
واقعا تصمیم سختیه. خوشحالم که تونستی تصمیمت رو بگیری. امیدوارم منم هر چه زودتر بتونم تصمیم بگیرم.
ممنونم یاسی جون. امیدوارم برای همه ی کنکوریها هر چیزی که به صلاحشونه اتفاق بیفته.
موفق باشی عزیزم ^_^
ان شاء الله... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">