هُرمِ زِمِستان

چوب!

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ب.ظ


سلام!

این منم!

عمیقا وسیع و گسترده!!

شاید خدا مرا از گِل های اضاف آمده اش ساخته...

شاید قرار نبود وجود داشته باشم...

اما نه!!

خدا قطعا برای گِل های اضافی اش هم برنامه دارد

گویا هنگام برنامه ریزی با خود اندیشیده که مرا چوب آفریند!! همان چوب خدا که صدا ندارد!

کمی بعد...صدا نداشتن تصویب شد!!

شاید سنگ بی صدا... یا بارانی که نرم و آرام ، شب ها ببارد تا خواب آدمیانش پاره نشود!!

تا این که بلخره قرار شد یک چوب خدا باشم که در میان آدم ها راه می رود...

آن سنگ را هم جای قالبم گذاشت...

و باران هم در چشمهایم...

و امروز...فقط من میدانم که دوستانم احتمالا در گذشته اشتباهی کرده اند!!

و من تاوان تمامی اشتباهات کرده و نکرده ی آنانم!

علاوه بر چوب خدا بودنم ، خصلت دیگری هم دارم و آن ، این است که...

بیخیال!!

این را دیگر نمیتوانم گفت!!!


+از همینجا از همه ی دوستام عذر خواهی میکنم بابت وجود داشتنم... و بابت این که دوسشون دارم... :)

++مرسی که تحملم میکنی... و منو ببخش که ارزششو ندارم...

+++امروز نمیدونم چمه... حس اضافی بودن بم دست داده! :دی

۵ ۰
پاشو یه چای بزن تو رگ خوب میشی... بچه بازیا چیه؟ :)) هیچکس اضافی نیست به قول عارف، حتی کرم کوچکی که روی برگ درخت توت در حال جان‌کندن است

چند روزه فقد همونو میزنم توو رگ!! :دی

بچه اگ بچه بازی نکنه چیکا کنه پ؟؟ :دی

عارف کیس؟؟

الان حس کرمی رو که توو کویر داره جون میده دارم...!

عشقمممم...😡😡😡😡😡معذرت خواهی واسه چییییی
من ممنون ازت که هستیییی😘😘😘😘😇😘

مرسی عزیزم...!! ^_^

منم ممنون ترم! :)

آیگو ....
یاسیمون هیچ وقت اضافی نیست👌

^_^

مسی هسی!!

اضافه شاید نباشم!! ولی قطعا موجبات رنج و عذاب هستم! :دی

وای . 
یاسمن؟ 
جونم؟؟ :)
چرا آخه؟؟؟؟

حس بدم نصفش واس ادامه ایه که نگفتم...! :دی

وقتی آرزوهام کمرنگ میشن...خودمم کمرنگ میشم... این حسیه که دارم!

یه عمر(!) با آرزوی بقیه زندگی کردم...

خدا کسی رو اضافه خلق نکرده 
این که فکر کنی اضافه هستی به نظرم ناشکریه
باخدا باشی خودش دستت میگیره 
^_^
توو نظام خلقت اضافه نیسم!
رو دوش خلق اضافه م...!
بیا سعی کنیم درست بنویسیم
ببین

چند روزه فقد فقط همونو میزنم توو رگ!! :دی

بچه اگ اگه بچه بازی نکنه چیکا  چه کار کنه پ پس؟؟ :دی

عارف کیس کیست؟؟

الان حس کرمی رو که توو کویر داره جون میده دارم...!

بیا سعی کنیم بجا غلط املایی گرفتن جواب سوالای همو بدیم! :دی
من املام همیشه بیس بوده... فقد الان دچار خستگیِ مجازی شدم...
ک از خستگی حقیقیم منشا میگیره...
:))
بچه بازی که کلا خوب نیست. عارف هم منم
از بازیای آدم بزگا که بهتره!
با آبرو بازی میکنن..با سیاست بازی میکنن...با قلب بازی میکنن...
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">