هُرمِ زِمِستان

فرار..!

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ

هرچی فکر میکنم میبینم در حال حاضر بهترین و راحت ترین کاری ک میتونم واس فرار ازین وضعیت انجام بدم زن گرفتنه!!

یه خانومِ خوبِ خونه دارِ خانومِ خانوم!! ^_^

ولی بم زن نمیدن ک...! ://

کی به یه بی کار ک خونه و ماشین ک هیچی...حتی اجازه ی تنهایی فکر کردنم نداره زن میده آخه؟؟؟!

تازه اگه همه ی موارد و جور کنم...حتی اگه مهریه رو هم خیییییییلی بالا تعیین کنیم بازم بم زن نمیدن!! :((

خیلی بخان بم لطف(!) کنن یه شوهر بم میدن!! -____-

عاقا من زن میخاااااااااااااااام...

بیاد برام غذا بپزه...!!

سه روزه هیچی نخوردم! :دی

.

+فک کنم دیگه مغزم تبخیر شده...!!! :دی

+یه نفرم نداریم بیاد یه لیوان آب بده دسمون توو این گرما!! :((

۰ ۱
رفیق؟شما دختر مگه نیستیییییی¿¿¿¿¿ اذیت نکن منوووو|:

بیا اینم آب [[:🍹(آبمیوه😋)

دخترم!!

ولی خسه شدم دیه!!! :(

بابت آبمبوه ممنون! :دی

عاره منم زن میخااام خو
غذا هیچی.. 
یجوری به حال خودم ولم کنه که هی گیر نده چیکا میکنم چیکا نمیکنم

باشه برات زن میگیرم!!

رایان خوبه؟؟ :دی

😒😒😒
نوموخام.. رایان گیر میده به آدم

خو کیو میخای؟؟

تن خوبه؟؟ جدیدا دختر خوبی شده!! :دی

تن؟؟ 
نااه

خو بگو کیو میخای دیه؟؟

یه نونا ک بیشتر نداری؟؟ :دی

خودم برات آستین بالا میزنم!

ته ایلو
ب یوتا خیانت میکنی؟؟؟ -____-
یوتا چرا؟ 
یوتا خودش یکیو داره.. 

منظورت بایس منه یا خود من؟؟ :دی

بایست
یوتا بیخود ب بایس من چشم داره..! :/
میزنمتا .. 

جدیدن یه نقطه ی ریعلی دیگه پیدا کردم
من بایسم یوتاعه دیگه.. یعنی یوتاعه که واسم جذابع
اون وقت گروه خونیم با گروه خونیه وین وین یکیههههه... 
یعنی وین وینم از این تایپ خوشش میاااد

اصنم :/

گرو خونیشون چیه؟؟

پاشو برو بیوگرافیارو بخون اون همه زحمت کشیدم.. 
میپرسع گروه خونی هاشون چیع

:دی

کاملن ملومه توو مدرسه درسای حفظیم چقد داغان بوده!! ن؟؟

بجان خودم خوندمشون!!

یادم نمیمونه خو :(

وین وین B
یوتا A

مث من نیستن :(

ولی من وین وینو دوس دارم!! :)

پ ینی همه وین وینو دوس دارن! :دی

همه که وین وینو دوس دارن

همه خیلی...لااله الاالله!! :///

.

عاقا من قاط زدم!! رو وین وین دس نذار کلن! :دی

یاسیییییی خودم زنت میشم 😶
فردا شب بیا خواستگاریم:|

تو داری به پسرم(چان) خیانت میکنی؟؟؟؟؟ :دی

چان الان درگیر کنسرت و کامبکه 🤣
 

اصن از فکر کردن به کامبکم موهای تنم میسیخه!!

.

خو پس اگه آشپزی بلدی میام میگیرمت!! :دی

یاسمن پس من هویجم اینجا؟ :|
ِِِD:

:دی

انگاری واقعن هویجم! [تفکر]
شما برو ب رلات برس :|

چطو مگه؟؟

کدوم رل؟ O_o

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">