هُرمِ زِمِستان

تیر... مرداد... شهریور...!

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

آسمان را تیر باران می کنم...

شاید از مرگ ابری...

اشک یتیمانش

برای خشکیِ اشک آلودِ چشمانِ زمین کاری کند...!



+دلم بارون میخاد...! :((

۳ ۰
صبر کن بارون هم میاد

):)

سلام یاس.
من آنیای وبلاگ exosnsd هستم. معمولا اونجا کامنت میذارم. آدرس شما رو هم از اونجا برداشنم.
خب چون اولین باره کامنت میذارم ادب حکم میکنه خودم رو معرفی کنم. آنیا هستم و هجده سالمه. وجه مشترک من و شما اینه که هر دو امسال کنکور دادیم.
در مورد وبلاگتون باید بگم که متن هایی که نوشتین خیلی قشنگن. من همیشه به کسانی که قلم خوبی دارن، غبطه میخورم.
اسم وبلاگتون هم جالبه.کلمه ی داغان من رو یاد جناب نئو تد میندازه. این کلمه رو  از ایشون اقتباس کردین؟

سلام!!

منم خیلی خوشحال شدم ک اینجا هم دیدمتون ^_^

توی اون وبلاگ هم کامنتاتونو میدیدم و تا حدودی باهاتون آشنایی دارم. وجه مشترک دیگه مون هم اینه که هر دومون اکسوالیم ^_^

ممنون از لطف و نظرتون :)

ن این کلمه رو همینجوری نوشتم...تا حالا از ایشون نشنیدمش!!

سلام یاسمن بانو

سلام!! ^_^

نیستی یاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان اومدم! :)
اینجا هم خیلی گرمه
بارون خیلی میچسبه
ان شاء الله که بیاد😊

کلن بارونای ما وختی میاد ک هیشکی انتظارشو نداره!! :دی

ان شاءالله ^_^

من رو یادِ دوستم انداختی :)

:)

میتونیم دوست بشیم خب!! ^_^

ممنونم از حضورتون و خیییییییییییلی دوس دارم بتونم بیام وبتونو ببینم!!

بله بله :)
بعد من صدات کنم یاسی جون ^_^

مرسیییییییییییییی ^_^

مشخصه خیلی ذوقیدم الان؟؟ :دی

منم صداتون میکنم حوا جون :)

.

چرا هرکاری میکنم نمیتونم بیام وبتون؟؟ :(

ینی مشکل از سیستمه؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">